måndag, augusti 25, 2008

Wacko songs and fierce shopping

Igår på mitt konto: 547kr.
Idag på mitt konto: 23 938kr.

Dagen har kantats av aktiviteter med Musikaliska Direktoriet. Vi har haft morgongymnastik med de nyantagna på kemi och vi har repat vår gamla Berzelii-show. På förmiddagen visar det sig att jag och MD-Philip båda kan låten "Smutsiga kalsonger" och sjunger denna. På eftermiddagen träffar jag flirt-Erik från maskinsektionen och bjuder på russin. Tro fan att snubben kan låten "Russin" från Trolles Trafikradio!! Helt sjukt. Där steg han i mina ögon.
Efter att ha spelat upp vår show för nollan bestämde jag och Sofia att vi skulle shoppa loss lite. Lite. Liiiiiiiite. Ehum. Ni vet hur sånt slutar va? Jag köpte två par skor (varav ett var svinigt läckra Fred Perry-pjucks), 3 par caprileggings (gröna, svarta och svart-vit-randiga), ett par leggings (svarta), ett par strumpbyxor (ridsportsrutiga) och 4 par steps. Dessutom hittade jag min älsklingsdoft som inte har stått att finna på ca 5 år. Fikonlöv. Det var lycka.
Vi åt kycklingwok med nudlar som en sen middag och ventilerade tankar. Grymt bra avslutning på dagen!
"BESTEFAR! JEG KAN IKKE DØ!"

Inga kommentarer: