måndag, augusti 18, 2008

I laughed so hard I cried

Tidigare har jag lärt MD-Anders en klapplek från lågstadiet (med varierande resultat, men med mycket nöje). Idag tyckte jag att det var dags för en ny. Jag vet inte varför det blev så tokigt, men knasigt blev det. Det blev fel-klappat hela tiden och vi skrattade till slut så mycket att vi grät. Undrar vad de andra tänkte när jag lade mig på ett bord och sprattlade med fötterna. :)
Nyss såg jag även IKEAs soffreklam med ett leende på läpparna. Jag vände mig om (ovetandes om vad det var för reklam) och såg "Det finns någon för alla". Det roliga var att jag hann bli lite rörd och positiv (som att alla kommer att hitta kärleken) innan nästa textrad dök upp. "Vi har 40 509 soffor att välja på".

Kort sagt: Jag har skrattat mycket idag! :)

Inga kommentarer: