fredag, augusti 01, 2008

Bio med syrrAnn

Ann och jag möttes utanför en provhytt för en kväll med middag och bio. Biljetterna hämtades ut runt 17-tiden och därefter såg vi till att äta lite mat.
McChicken, morötter och apelsinjuice. Halvnyttigt.
Vi tog en Flurry med Ahlgrens bilar. Galet nyttigt. *ironi*
"Vackra svenska flicka! Bigarråer halva pris!" fick stå för biogodis. Rena hälsokosten! Heja Hötorget.

Mamma Mia! Vilken film. Jag skrattade, grät och blev helt tagen av energin i den bästa musikalfilmen sedan Sound of Music! Jag måste se den igen. Helst hundra gånger till. Aldrig har jag varit på en biofilm där publiken klappar händerna efter filmens slut. Det kändes så rätt.

Dessutom konstaterade vi att den ögonbrynspenna som jag ska köpa är diarrébrun. Yummie.
Kvällen avslutades på Danderyds busstation, där jag fick syrran att skratta helt okontrollerat. Det beror på ägget. Bu för fjortisar med 29,90kr-parfym från H&M.
Solnedgången var den bästa.

Inga kommentarer: