lördag, april 25, 2009

Radiostyrd

Berzelii, som sagt. Still going on. Vilken störd fest det är.
MD-showen gick jättebra i torsdags. Efteråt fick vi en kvarlämnad balja med fördrink (som var så stark att det var mer som en "förshot") som vi kallade för "Håll käften". MD var utklädda till gatubarn med säckvävsklänningar/svarta sopsäckar. Två tjejer körde en striptease som gyckel och jag utbrast: "Och DÄR blev jag lesbisk!". Jag buggade jättemycket. Tobbe fick sovplats hos mig.
Under fredagen satt vi på ett tak i Uggelviksparken och chillade. Vi åt våfflor i solen. Jag stack hem och fixade iordning mig för finfesten och sällskapades av Maria. Vi uppfann en ny "förshot" som vi kallade "Shut the fuck up", vilket var en jämförelse med fördrinken föregående kväll. Festen var vid St Eriksplan och även denna gång dansades det rejält mycket. Efterfest... Och... Ja. Man är ju inte smart alla gånger.
Lyxfrukost med bacon, rårakor, äggröra, apelsinklyftor, knäckemackor och toppengott kaffe. Jag åkte hem, köpte en Brämhults och anslöt mig till Berzelii-gänget i Ugglan. Lekar och solbränna.
Vi har konstaterat att det finns tre nivåer av fylla:

Knäckelidäng
Whopadang
RATANGA

I torsdags var det Whopadang. Igår körde jag en RATANGA. Idag pallar jag fan inte mer än Knäckelidäng.
Det här är helt galet. Men solen skiner ju! Nu sticker jag till den sista festen.

3 kommentarer:

Sofia sa...

very much liking the dress!!

Caroline sa...

Oho! Tell me more babe!

Lady Starduck sa...

I will tell you eeeeeverything! Shit vad mycket dumt man kan hinna med på en helg...
Höres i veckan om Uppsala! Pöss!