tisdag, oktober 10, 2006

"Gör om, gör rätt"

Det är ett standard-svar på KTH om någon gör fel.
Thomas har flickvän. Skit händer.
Jocke i min klass vill få med oss (klassen) på lasergame. Fett nice!
Pontus har lovat att krama mig. Det uppskattas.
Carro tyckte att vi skulle äta äppelkaka tillsammans. Åh... mumsigt!
Marcus vill träffa mig. Miss him.
Todi föreslog att vi hänger lite på fredag. Bra idé.

Och så vidare. Nu ska jag sova. Imorrn ringer klockan 9:00 och bussen går 10:15. Soft! =P

See you all around, my friends! :D

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

So...

It's a date then! :D Jag beslagtar dig på fredag eftermiddag/kväll så fort du är ledig!? Messa mig om det! Nu måsta jag smida planer... *moahaha* :) vi ses *KRAMA*

M. Mützell sa...

I MISS YOU TO!!!
Vi måste ses så fort som möjligt!! Och titta på Brokebk Mountain! ;D;D Skönt att vi hann snacka lite idag i allafall ;D;D

MASSA, MASSA KÄRLEK!! // M <3<3