söndag, oktober 29, 2006

Jills åsikter om

  • att cykla på 3ans växel (den högsta på mammas cykel) i diverse uppförsbackar: "ASJOBBIGT! Jag höll nästan på att svimma hemma hos Todi, när jag äntligen lugnat ned mig. Jag KAN typ inte cykla lugnt."
  • hjärt- och kärlsjukdomar: "Det är så typiskt att den typen av åkommor alltid drabbar de människor man tycker allra bäst om."
  • daim-glassen som mamma gör: "The. Best. Ever. Jag kan äta tills jag smäller av."
  • Pink-konserten den 28:e oktober: "Vilken show! Lyckopiller! 100% energi och glädje."
  • brudar från Skåne: "Det finns en förening som heter 'Gräv bort Skåne!'. Kan inte alla gå med i den? Okej att vissa av grabbarna har lite kul stil, men brudarna kan vi väl skicka upp till månen så vi slipper dem?"
  • KI06: "En helt underbar klass med många humoristiska karaktärer. They make my day!"
  • vänner man träffar alldeles för sällan: "Det är tur att de finns kvar. Lika upptagna som jag, men självklart finns de fortfarande i mitt hjärta. "

5 kommentarer:

Anonym sa...

håller heelt å fullt med!!
om allt!
sådeså!

pussokrma

TodiGreen sa...

*puss*

Anonym sa...

är jag en vän du träffar alldeles för sällan? finns du i mitt hjärta? ;)

M. Mützell sa...

Haha, faan, DU ROCKAR ASS GIRL!!!

Lots of love // M <3<3

Sofia sa...

"Gräv bort Skåne" gör ont i hjärtat. Känns faktiskt lite rasistiskt.