onsdag, oktober 04, 2006

Snälla låt mig sova :'(

Fy fan vad jag hatar det här.
Natten mellan måndag och tisdag sov jag 3,5h.
Nu är jag fortfarande inne på tisdagsdygnet och har inte ens hunnit kvälls-duscha. Det innebär att jag kommer få sova ca 2,5h inatt.

Jag hatar min projektgrupp. Jag hatar den där blicken.
How do you sleep when the rest of us cry?
Det är inget speciellt med mig. Han kommer aldrig se mig. Ändå kan jag inte låta bli att hoppas och bli alldeles varm då jag får de där långa stunderna av ögonkontakt. För det är faktiskt rätt många sådana stunder. Jag vill titta på honom hela tiden. Han tittar på mig, men det kanske är för att jag vill det?
You don't know nothing about hard work.

Jag behöver en kram. Jag behöver en lång, varm kram. Helst just nu. Om ändå någon kunde hålla mig i handen. Kroppskontakt. Jag skulle göra vad som helst för att ha någon bredvid mig inatt, så jag fick gråta och hålla om någon.

5 kommentarer:

TodiGreen sa...

*KRAMA* Min lilla gumma vän gull! :( *kramar* jag kan krama på dig!

Love i massor! Du är inte ensam ;) *kram*

Suz sa...

Vännen mitt hjärta brister! Jag finns för dig att krama om du vill, fast klockan är sent kan du alltid ringa, har mobilen på 24-7!
*KRAMAR*

Anonym sa...

KRAAAAAAM!!!
vännen ja tänker på dig! ring om du vill gråta ut så kommer ja springandes, de ve du!

pussokram // Carro

Neon Love sa...

Jill, jag finns i ditt liv så länge du vill ha mig där :D För jag kommer aldrig försvinna om jag får bestämma :D

M. Mützell sa...

I hope that you know that you can always call, day or night, anytime. You can always cry out on my sholder, hug me and hold my hand. You can always talk to me, in every situation, no matter what. I hope you know that I'll always stay in you're live, never leave you alone. Never.
I hope you know.

Lots of love to you.
// M <3<3