söndag, februari 22, 2009

Koppla av, koppla bort

Nu är det jag som åker på en minisemester, eller åtminstone får en chans att komma ifrån allt för en kort stund. Idag åker jag och 31 andra medlemmar av kemisektionen på INFO-kryssning (dvs. Finlandsfärja) efter att ha diskuterat diverse frågor om sektionen under ett möte. Jag hoppade, skuttade och skrek av glädje när jag fick höra att Sofia skulle med också! :D Vi kommer röja skiten ur båthelvetet! Yey!
Igår hälsade jag, Alex och Emil på hemma hos Johanna och Robin för tvårättersmiddag och Pulp Fiction. Tokmysigt och superkul! :) När jag kom hem runt 1 kände jag för att se Titanic. (Kanske inte så smart med tanke på att filmen är 3h lång och att jag ska vara på skolan vid 12, men jag går ju oftast på känsla.) Vid 4-tiden slocknade jag.

Nu sitter jag med en kopp te (underbara peach mango, som Alex introducerade för mig), lyssnar på Anna Nalick och tänker så att det knakar. Jag blir fan inte klok, speciellt inte när man får två helt olika budskap. Snart måste jag göra något åt det, annars är det fler än jag som råkar illa ut.

Inga kommentarer: