tisdag, februari 03, 2009

Iffligt

Så mycket är knäppt. Jag skulle nog behöva kramas oftare.
Men det är klart att man blir lite irriterad på facebook-statusar som "svävar omkring efter underbar helg och måndag morgon". Fuckit. Sluta vara så jävla lyckliga. Skit i att jag lämnades bakom hela historien och var förloraren i spelet. Jag bryr mig inte om den grejen längre, men det är bara osmidigt av dem att inte tänka på andra, inte tänka på mig och hur ont det kanske gör. Själv gör jag inget annat än att bry mig om andra.
Orka!
Alla andra kan gå runt i sin jävla sockersöta värld och sväva på sina förbannade äckliga rosa moln. Hej. Jag ser verkligheten. Folk är idioter. Kärlek är total egoism för två.
Enjoy it, while it lasts. Puckon.

I can't do it. Skönt att bara få vara för ett tag.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Man kan inte leta och leta, de dyker upp på ställen man inte förväntade sig när man väl sänkt garden. Herregud, jag raggade stenhårt på en annan kille den kvällen jag träffade Christian och min kompis träffade en kille hemma i Skåne efter att ha varit riktigt uppgiven här i sthlm ett bra tag. Gå med i kårspexet nästa år! Det finns hur många som helst som träffar varandra där och Christian är faktiskt tvärsäker på att det finns flera killar där som skulle döda för dig!

Sofia sa...

ps. Jag håller med, kärlek är 100% egoism mellan två personer, can't be denied. Det är därför man så gärna vill ha det. Om man skulle dela med alla andra hade man ju fått tillräckligt genom att andra är tillsammans.

Lady Starduck sa...

:D :D :D
Thanks babe! Dina kloka ord är alltid lika välkomna.
Kramar!