måndag, juli 27, 2009

Bra och anus

Bra:
  • Bikini är inte längre ett problem på agendan. Jag har två stycken. VRÅLSNYGGA! ;D
  • Jag har tvättat undan en del idag och dessutom röjt undan pant och kartonger.
  • Vad ska du bli när du blir stor? -Träningsnarkoman. Jag pumpar gymmet på jobbet!
  • Planerna för veckan glädjer mig och jag lyckas återigen tidsoptimera min umgängeskrets.
  • Huslig som jag är, har jag inhandlat potatismjöl (som behövs för de smulpajer jag ska göra till jobbet innehållandes svarta, röda och vita vinbär, krusbär, hallon och körsbär) och nytt te.
  • Rhodos. Jag kommer inte att sluta tjata. Snart så!!
Anus:
  • Sova? Nu förstår jag inte? Är det något som man ska syssla med?
  • Busskortet går ut på torsdag och jag kommer behöva punga ut en massa pengar för mina resebehov under fredag och lördag.
  • Ann påpekade en intressant detalj och det gav mig en ny insikt om vissa förströelser i mitt liv.
  • Vad ska jag leva av i augusti månad? 500 kronor räcker inte långt alltså...
  • Även om jag träffar mycket folk, så är det långt ifrån alla mina vänner som jag hinner umgås med.

Inga kommentarer: