måndag, juli 27, 2009

Sex dagar kvar till Rhodos!

Nu har jag verkligen börjat räkna ned till Rhodosresan med mamma. På söndag är det incheckning runt 4 på morgonen på Arlanda, sen väntar 30 grader Celsius, sol och bad. Mamma löste mitt bikini-problem genom att ge mig två supersnygga kombinationer som min kusin givit bort. Nu kan jag nästan bara lägga fötterna på bordet och tagga till.
Det är visserligen lite saker som måste göras innan. Förutom jobbet och daglig träning står följande på schemat:

Måndag: Tvätta och städa
Tisdag: Förhoppningsvis träffa Johanna
Onsdag: Parkliv #3
Torsdag: Film med Andreas
Fredag: Party med Björn inkl. Dalarna-sällskap och MD-crew.
Lördag: MD-parkhäng med PMS
Söndag: Playan. Say no more.

Dagens Elvis-låt: Suspicious minds
(En Elvis-låt kommer att presenteras varje dag den här veckan och sjungas på jobbet.)

3 kommentarer:

Sofia sa...

Pride då?!

Suz sa...

Fullt upp! Har du aldrig en frivecka? Många kramar!

Lady Starduck sa...

Pride ja.. Hmm, jag vet inte. Syrran är ju på Kos då. Jag kanske skulle kunna kolla på paraden från någon bra plats. Hur gör du, Sofaia? :)

SuZ: Frivecka? Nu förstår jag inte. Finns det veckor då man är "fri"? Aldrig hört det ordet förut! ;)