fredag, juli 03, 2009

Honey bunny

Veckan har varit toppen så här långt.
Efter att ha landat från MD-veckan i tisdags och jobbat i onsdags njöt jag av en härlig picknic i Rålis med lite blandat folk från Kemi. Torsdagen var en lugn arbetsdag. Vid 16:30 mötte Anders upp mig för middag hemma hos mig. Vi gjorde pastagratäng och drack pink lemonade, som var hur god som helst! Efter maten såg vi Big Fish och ett avsnitt av "Nisse Hults historiska snedsteg". Mannen, myten, legenden lämnade mitt hem vid 23:30 och jag började blöda näsblod kort därpå. Jätteskumt.
Idag efter jobbet blir det Kina Muhren med Anders, Astrid, Johanna, Alex, m.fl. Sedan drar vi vidare till en picknic i Tanto. Imorgon har Sara och Maria inflyttnings-/födelsedagsfest och på söndag planerar jag att hälsa på syrran i Rimbo... om hon har tid för mig, vill säga! ;)

För övrigt, här är en ascool film:

Inga kommentarer: