lördag, juli 24, 2010

Bränner

Att tagga till på en lördag förmiddag åt Maskinens fantastiska mästerverk Bränner är fasen ingen dum idé.

Känner hur det bränner ifrån tårna upp till hjärnan och
hela vägen i från Tårnedalen ner till Värnamo

Här har du originalet alla kategorier, kolla honom i baren;
kallas, kallas, hmm... Jag har det på tungan, vad var det du undra?

Så jag beställer en drink och jag beställer en
liggande åtta med shottar och BAM jag är borta.

Känner ingen ånger, nej jag känner ingen ånger.


Förresten är hela min nya spellista jävligt "tagga till". Jill-party heter den, passande nog.
Ja, men just det. Det här är min lediga helg! Det vore nästan värt att åka till Rimbo och hänga lite. Kanske dra mitt strå till stacken och bygga lite på nya uteplatsen? Det skulle nog päronen gilla. Fast jag funderar på vad jag behöver göra inne i Sthlm. Äh, inget viktigt.
Hehe. Ett snabbt samtal med familjen. Yes. Det blir grillning. Aaaaand I'm outta here! =)

Inga kommentarer: