söndag, juli 11, 2010

Jill vs. Jill, 1-1

Ibland är jag ju bara för lättroad.
Först lyssnar jag på sommarens bästa partylåt: Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit och det slutar med en fuldans, som leder till att jag skrattar högt åt mina vevande armar.

Jag fick ett sms från Tobbe som svar på min fråga om han hade planer på var han skulle kolla fotbollsfinalen.
Tobbe: Tänkte kanske kolla med en gammal kompis. Har du kokat ihop något? :p
Jag tänkte svara "Om jag har! Haha, jag som inte var intresserad av fotboll har sett asmånga matcher..." och så vidare, men T9 och felaktiga knapptryckningar spelade mig ett spratt, då jag skrev:
"Om jag har! Gapa," sen kom jag inte längre eftersom jag i princip vrålade av skratt.

- Har du kokat ihop något?
- Om jag har! Gapa.
(Nej, det var nog bara jag som tyckte att det var vansinnigt skoj.)

Inga kommentarer: