onsdag, juli 28, 2010

Dream a little dream of me

Inatt drömde jag att det var en galen KTH-fest (motsvarande pHeusargasquen) hemma hos Astrid. Den stora skillnaden var att folk var våldsamma och att huset hade typ tio våningar med labyrintliknande layout. I drömmen var klockan närmare 04:30 och jag började diskutera med mina vänner hur fan man skulle få folk att gå hem.
Avslutningsvis (oberoende av om folk tog sig hem eller inte) skulle jag sova i en undanskuffad säng utan sängkläder. Jag försökte att le, men då jag tittade upp för att se min egen spegelbild märkte jag att jag saknade de fyra mittersta tänderna i underkäken. THE HORROR! Den drömångesten var inte att leka med. Fyfan.

Snälla Gud, låt mig alltid få behålla mina ansiktsdrag, tänder och kroppsproportioner.
Tack.

Inga kommentarer: