torsdag, juni 08, 2006

The Big Deal

Studenten kommer, utan att jag hinner fatta det. Än.
Massa släktingar kommer och för mig känns det som att det bara är en "vanlig" skolavslutning som är i antågande. På något sätt har jag inte förstått att nästan hela min släkt kommer och firar en avslutning. Något som är större än att fylla 18. För det är det ju. Studenten är större än alla födelsedagar. Konstigt att jag inte fattat det då.

Fast egentligen har jag ju det, annars skulle jag inte kunna skriva om det. Men det är som att hjärnan inte kopplat fram betydelsen av det hela till reaktionscentralen.
Men det spelar ingen roll. Morgondagen kommer, oavsett om jag hunnit inse magnituden av dess betydelse. Sup och svälj, trevlig student-helg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»