torsdag, juni 01, 2006

"En vettig rubrik"

Sorry, men man har inte roligare än man gör sig! ;)
I vilket fall som helst tänkte jag bara fylla ut några minuter av mitt liv (som du sedan kan få läsa) med lite blogg-babbel.

Planeringen för den närmaste framtiden ser ut som följer:
Städa mellanvåningen, äta middag och gå till teatern. Typ. Ja, får jag tid över ska jag nog läsa lite i "Kirurgen" (en bok jag lånat av Emma). Den verkar spännande, men so far lite grötig med mord och obduktioner. Synd bara att jag inte lyckas få tid till att se "Brokeback Mountain" som jag lånat av samma Emma. Kanske kan jag göra det i helgen.

Imorrn går mamma och jag och tittar på "Da Vinci Koden"! :D Jag har verkligen längtat efter att se den, så det ska bli spännande.

Nej, nu måste jag sätta igång med städningen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Anonym sa...

I say briefly: Best! Useful information. Good job guys.
»

Anonym sa...

I like it! Good job. Go on.
»