tisdag, juni 06, 2006

Olika vänskapskonstellationer

Jag tänkte lite hit och dit, på det där sättet som jag alltid gör. Ibland kommer jag fram till helt oväsentliga saker och ibland kan det vara rätt intelligenta saker som poppar upp, det beror på bedömaren.

Nu har jag kommit fram till vilka olika "gäng" jag tillhör och hur jag har det i dem.
  • Jenny och Amanda - Den äldsta konstellationen. Båtresor, övernattningar, knytkalas, m.m. har kantat vår vänskap.
  • Emma W - "Piff och Puff", det är jag och hon. Högljudda samtal, allvarliga diskussioner och hysterisk humor är vår paroll.
  • Malin S och Anna R - Partypinglorna från RUT. Det blir alkohol och filmtajm med dessa brudar i sällskapet!
  • Bergman och Suz - Högstadiepolarna som alltid finns kvar. Vi gick åt helt olika håll, men vi har ändå stannat i varandras hjärtan.
  • RUT-ensemblen - Som äldst i gänget vet jag att vissa ser upp till mig, men jag är i alla fall på deras nivå. Teater är ett universellt språk. Klappar i häcken och den perversa "teaterhumorn" kännetecknar den här gruppen.

5 kommentarer:

M. Mützell sa...

Jaa, man umgås med så mycket olika folk :D
Ja du, klappar i häcken är skoj! :D Och om teaterhumorn säger jag bara "galet" eller "inga kommentarer"

Och förresten, vem har den? ( klappen på häcken );)

Puss och kram på dej :)

Anonym sa...

Jeh Llij!
Gadi remmok gaj meh llit gid. Luk av?!
Gaj rah tinnuf nim tehnegälmörd! I Egnimro. Arän Saras romrom. Mo gaj råf ned etsåm iv ah ne tsefsginttylfni. Relle ruh?

Aj aj. Ah ted arb!
Mark!

Lady Starduck sa...

Jeh Nilam!
Gaj rellåh dem! Ne tsefsgninttylf erov joksettäj. Sappoh ud råf ned. Nem nexuv rilb ud girdla... =)

Assam ramark
/Llij

Anonym sa...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonym sa...

Your website has a useful information for beginners like me.
»