söndag, juni 25, 2006

Blandad rapport

Hur kan man översätta "Pussy Face" till "Fittbuske"? I don't know. Hysteriskt kul i vilket fall som helst. Marcus var inte sen att hålla med :D

Midsommar var galen. Hemma hos Amanda var det en toppenfest! Hon och jag mimade till "Keine Grenzen" (Polens bidrag i ESC 2003) till de övriga gästernas lycka/fasa/förvåning/whatever! ;) När fyllehungern grep tag i mig och Bergman runt midnatt doppade vi överblivna potatisar i kladdet från senapssillen. Det var faktiskt jättegott!

Imorgon börjar jag jobba. Sex veckor på Lidingö som laboratorieassistent. Planeringen för restiden är att lyssna på musik, sova eller vad jag nu kan tänka mig att göra. 4h tur och retur varje dag. Suck.

Annars säger jag som min kompis Arnold: "Jag kommer tillbaka."

5 kommentarer:

Anonym sa...

En mycket trevlig rapport :)
Ja, det är en helt SJUK översättning på pussyface :D:D:D
ASGARV*

Ha det underbart!
Puss o kram

Anonym sa...

Keine Grenzen är den bästa, och vi är dem bästa mimarna till den låten! You and me; Rock on!!:D Vi var as bra...men jag vet inte vad alla andra tyckte efter tredje gången vi körde låten :p

puss på dig min vän!:)

Anonym sa...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Anonym sa...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»