söndag, juni 11, 2006

Innan jag åker till London

Bussen till Norrtälje går 20:00 och jag har packat färdigt. 02:00 åker vi till Skavsta-flygplatsen för att flyga till London, England. Allt är klart och jag har (för säkerhets skull) talat om för alla jag håller av att jag älskar dem. På fredag kommer vi hem, de tre vännerna och Jill. Pengamässigt sett fattigare men många upplevelser (och antagligen många kort) rikare.

And honey, just for the record:
I could barely stand up straight when you kissed me like I asked you to... =)

3 kommentarer:

M. Mützell sa...

Hörde att du hade haft det bra i London.. :D
Kul att du hade det bra, och kul att du är tillbaka.

Ha det underbart!!!
Puss & Kram

Anonym sa...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Anonym sa...

Great site lots of usefull infomation here.
»