måndag, mars 19, 2007

BOEG

Hur många gånger lyckas man kalla någon "BOEG" under en 3h lång föreläsning i Kemiteknik? Jag höll inte räkningen, men nog var det väldigt många gånger i alla fall! Kalle hade nog roligt. Själv var jag bara väldigt koffein-stinn. Efter 5 Red Energy-halstabletter (varav 2 motsvarar 1 kaffe, koffeinmässigt) och en mellanstor latte var det svårt att hålla fokus på en relativt långtråkig föreläsning. "Tjipp och välkommen till Hajk" typ.
Min labbrapport blev förresten godkänd, vilket kändes grymt skönt. Imorrn behöver jag inte göra något alls, egentligen. Fast en hel dag av sysslolöshet är inte min grej heller. Jag lär nog göra något skolarbete.

Den som lever får se.

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

BOEG?? :D *hahahaha*

M. Mützell sa...

Hahaha, satt ni och lekte med grafräknaren nu igen :P Hahaha!

Det låter i allafall kul :P
Miss yah!
Love // M <3