fredag, mars 09, 2007

Mysmorgon

It ain't all that bad...
Jag väcktes av mitt av mitt mobilalarm 8:00 och snoozade i några omgångar. Till slut ställde jag om alarmet och sov till 9. Uppe i köket plockade jag fram rostmackor och fick sällskap av Ann. Vi pratade, skrattade och hade så där trevligt bara. Nu är det dags att ta hand om lite tentaplugg. Organisk Kemi, den här gången.

Teaterveckan startar på SÖNDAG! ;) Trapphäng, minishows (me & Marcus), coola frisyrer och skådespeleri som här på högsta nivå... *längtar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, jag är super nervös! Har redan haft flera blackisar på repliker.
Men det var skönt att det gick så bra att stå på händer igår :)
Kramisar Jane!!

TodiGreen sa...

Det kommer bli bra det här ;) *krama*

Jenny sa...

Jag längtar men är fan så nervös :S
Puss & Kram

p.s lycka till med tenatan :D d.s