fredag, mars 30, 2007

Livet är inte rättvist

Jag ringde för över en månad sedan till min nyfunna favoritfrissa i hopp om att hon kunde klämma in mig i sitt schema på lördagen den veckan. Icke. Kort efter samtalet slogs jag av tanken att jag kanske inte FICK klippa mig på grund av teatern? Marcus avrådde mig från att korta ner på hårsvallet med tanke på att ju mer som fanns att bygga med, desto lättare för honom (som fixade mitt hår under teaterveckan).

Nu ÄNTLIGEN hade jag fyra dagar på rad som jag kunde erbjuda som tider till den fantastiska frisören. 9:45 slog jag en pling och fick svar.
Jahapp. Hon är mammaledig och börjar jobba i höst igen.

Sist hon klippte mig blev resultatet följande:

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

nåh :( typiskt! Men du , ett tips : Nettan på Fin I Håret, hon är jätteduktig, klipper ungt! ;) *kramar*

M. Mützell sa...

Åhhh, va synd att hon är mamma-ledig! Så som du klippte sist vart ju verkligen SKITSNYGGT!!!

Men du, eftersom att jag antar att du inte vill vänta tills i höst med att klippa dig, så kan du ju alltid ta med dig en bild på hur hon klippte till en annan frisör, så kan ju han/hon i allafall försöka uppnå samma fulländade resultat! ;)

Love yahh! // M