måndag, juli 07, 2008

Don't hate me 'cuz you ain't me ;)

Woho! Busy week kan man väl lugnt säga. Perfekt, om ni frågar mig.

Måndag: Sex and the City-bio med Emmis från jobbet. Marcus, ma biatch, du skulle ha varit med. Vi hade så HÄÄÄÄÄÄÄR mycket popcorn! ;) Galet bra film också, men det visste ni nog redan.
Tisdag: After work med Sofia. Lite att äta, lite att dricka och en galen massa tjejsnack! :)
Onsdag: Reunion med Puff. Det var alldeles för länge sedan vi sågs. Man får inte mista sina stöttepelare från de olika epokerna av sitt liv. Därför gör vi något åt saken.
Torsdag: Middag hos favorit-Johanna! Det blir musik och tv tillsammans med garanterad skrattfest.
Fredag: Rimbo efter jobbet. Min underbara familj. Vi åker till Tullgarns slott och på väg dit hinner vi prata om allt mellan himmel och jord.
Lördag: Förberedelser och fest på slottet. Unga och gamla samlas för att fira min kära storasysters trettionde födelsedag. Äntligen ska jag få träffa mina sockersöta kusinbarn! :)
Söndag: Varva ned, packa ihop och åka hem. Hem till Roslagstull. Mitt lilla, snygga rum. Home sweet home.

Avslutningsvis: I had an itch and I scratched it. How typically me.
Sweet dream, Jelly Bean.

Inga kommentarer: