torsdag, juli 24, 2008

A little give, a little get

Igår bjöd jag syrran på värsta brakmiddagen. Jag slog verkligen på stort för att imponera. Det blev ost- och skinkfylld kyckling med örtkryddad potatis och morötter. Till detta fixade jag en enkel sallad med purjolök och gurka samt en chili och senapsdressing. (Bild kommer.) Phew... Gott blev det i alla fall och jag fick två matlådor med godsakerna.

Vi tog en sväng till Prisxtra för att syrran ville köpa en likadan salladsskål som jag har. Det slutade med att hon köpte blandad mat och tillbehör åt mig för 150kr! Jag fick också en inflyttningspresent i form av ett brain-game. Något med parkerade bilar. Ska utforskas vid tillfälle. Snäll syster! :)

Idag blir det lite jobb, lite bad och lite middag på uteservering. Check back later!

Inga kommentarer: