torsdag, juli 03, 2008

Summer is the shit

Hur ofta händer det att man går till sängs när det är ljust och vaknar när solen skiner? Gött, I say. Jag släckte ca 21:20 och när klockan ringde vid 5:35 var jag inte så där fruktansvärt morgontrött. Nu kan ju det å andra sidan ha berott på det sms jag hade mottagit och läste kort efter att ha stängt av alarmet. :)
Annars har jag varit grymt duktig så här långt med mitt boende. Jag dammsög och våttorkade allt jag har igår kväll. Trevligt med tv och telefonsamtal.
Nej, nu ska jag snart gå till tuben. Dags för lite jobb. Underbart ställe, det där.

Dagens citat: En vän är en person som kommer nära när andra försvinner. (Walter Winchell)

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Härligt härligt gumman :D när strejken är över kommer jag och hälsar på ;) *puss&kram*

Jenny sa...

Gud va duktig du har varit :) Jag måste också meddela att det är ett väldigt vacker citat ha i bloggen. I like. I Like :)
Puss&Kram