måndag, juli 14, 2008

Jillan - working as intended

Helgen var grrrrrrejt. Slottsfesten var toppen och jag hann knappt komma hem innan det var dags att boka in vänner i veckan (och redan samma kväll)!
Jag träffade Svante för första gången sedan det tog slut. Underligt nog kändes det helt okej. Lite konstigt, men inte besvärligt. Jag märkte att det som jag har saknat mest är att kunna prata om allt med någon. Att prata om allt utan att försöka vara "något". Dessutom scorade jag en ost, hehe.
Nu sitter jag och äter tacopaj som jag snodde med mig hem från festen. Snart ska jag städa (kanske) och kolla på filmen "Snygg, sexig, singel" (hoho, så passande!!! *happy*)

Veckan ser nu ut som följer:
Tisdag - Marcus
Onsdag - Jenny
Torsdag - Sofia (?)
Fredag - Bergman och SuZ
Lördag - MD08

Inga kommentarer: