fredag, oktober 24, 2008

Hej träningsvärk!

Nu händer det grejer på träningsfronten! Igår fick jag ett ryck och gjorde situps och armhävningar samtidigt som jag pluggade. Idag gick jag till GIH-badet för att simma, vilket jag också gjorde. I en hel timme. :) Jag har redan en försmak på träningsvärken som kommer att ta ut sin fulla rätt i morgon.
Imorgon är det dessutom spexomstart #1 klockan 17:00. Själv ska jag vara på plats från 10:30. Efter spexet är det tentapub. Party like a motherfucker. Vi vet hur det har slutat förut. Ingen vet hur det kommer att sluta imorgon. Det är alltid lika spännande! :D
Roligast kommer nog vara att få ha alla mina nära och kära där för att se spexet. Nästan alla verkligen. Mamma, pappa, Ann, Marcus, Maja, Carro, Pontus, Johanna, Amanda.
Vi ses!

Inga kommentarer: