torsdag, oktober 30, 2008

Två kriser (eller jag kan nog fixa fler om det är så)

Tvätta, detta nödvändiga ont i vardagen. Inte nog med att man gör av med ett par trosor, ett par strumpor och en tröja om dagen, man ska hålla handdukar och sängkläder rena också! Det är inte konstigt att tvättkorgen blir full snabbare än jag skulle vilja. Problemet är ju att hitta en tvättid när det börjar bli dags också! Fast på den punkten brukar jag ha tur. Just nu väntar jag på tvätten i torktumlare och -skåp. Tre fucking jävla maskiner tvätt! Men då körde jag ALLT också.
Idag skulle jag game:a lite som paus från pluggandet och loggar in på WoW. Där möts jag av ett inloggningsmeddelande som lyder i stil med "Your account has been banned" och tänker WTF!? Jag hoppades för allt jag var värd att det bara var något knas för tillfället eller att Svante hade gjort något (det är ju trots allt hans konto). Väl hemma hade han dock mailat och undrat vad sjutton som stod på eftersom han hade fått ett mail där Blizzard meddelar att de stängt kontot pga "illegal online trading". Någon har hackat kontot. Smutt. Hur det här ska sluta vet jag inte. Om jag blir bitter för att förlora mina karaktärer, så är det ingenting mot vad Svante blir. Jag hoppas verkligen att det ordnar sig.
Sen kan jag ju diskutera min kommande lördagskris... men jag väntar nog med det tills att jag faktiskt har fått den. TackpHesten ute på Osqvik. We'll see.

Inga kommentarer: