tisdag, oktober 28, 2008

Olika sorters musik

Jag hade en halvproduktiv förmiddag i datorsalen. Det var inte mycket som blev gjort, men jag visste att jag hade tid efter lunch också. Kram-lunch. Lycka.
Kaffe och musik efter lunch kickade igång arbetet rejält. Jag jobbar jättebra om jag sitter med lurarna på mig och skriver samtidigt. Mycket blev gjort.
MD-rep vid 15. Vi skulle repa in en ny låt inför TackpHesten på lördag. Ensam på sopranstämman lyckades jag förvånansvärt bra! När jag sedan sjöng min stämma tillsammans med Tobbe och Björn, som hade altstämman, satt den fortfarande! :D Sånt gör mig väldigt glad. Mycket lyckat rep.
Jag hämtade ut Bond-biljetterna till fredag från Sergel-biografen och köpte med mig en pizza på hemvägen. Galet gott. Två avsnitt Family Guy som middagsunderhållning. Jordgubbar till efterrätt.
Nu ska jag bara kolla läget lite på febban och mailen, sen laddar jag för sängen. Jag och Johanna ska simma imorgon vid 07:00. Early bird!

1 kommentar:

Caroline sa...

Well don't you know about the bird?
Well, everybody knows that the bird is the word!
A-well-a bird, bird, b-bird's the word! ;)