söndag, oktober 19, 2008

Turning points

Helgen har varit väldigt upp och ned. I fredags lackade jag ur på grund av en liten skitsak, för att jag hoppades på något annat. I lördags var MD-kultingarna -08 (blivande MD-gamlingar -09) rörande överens om att jag ska ta rollen som Spexmästarinna 2009. Oj, vad det kändes bra! :) Jag hängde kvar med pojkarna och åt lunch. Lite plugg efter en kopp kaffe. Carro tog sig in till stan för att festa till det lite. Jag kollade in två mycket roliga topp-tio-listor från Gametrailers.com och kom fram till att jag saknar en massa tvspel! Vi fick sällskap av Thomas senare mot kvällen och hamnade till slut på söder för att dricka öl. Natten avslutades med grillmat och Family Guy.
Jag tog mig in till skolan runt 12 idag och bjöd den raraste på te i Draget. Mycket lyckat! :D Lite plugg med Johanna och Jocke innan jag tog 15-bussen till Rimbo för lite söndagsmiddag med familjen. Vi kollade på Sex and the City-filmen och då fick mamma det välbekanta trycket över bröstkorgen. Hon tog sin hjärtmedicin och i tio oroliga minuter låg hon på soffan utan att prata. Som tur var gick det över, men det är så hemskt obehagligt när man inte kan göra något. :(
Hela grejen fick mig att tänka på en himla massa saker. Jag ska lägga i en högre växel för att få tag på en crosstrainer. Det är fan dags nu. Inget godis i veckorna. Skärpning nu, för min egen skull.

Inga kommentarer: