onsdag, oktober 01, 2008

Really really damn good!

Så galet bra dag idag! :D
Jag väcktes vid 8 (efter tre timmars sömn, eftersom vi tog "en öl" på Treat igår efter sektionsmötet) och gick till min Miljöskyddsteknik vid 9. Efter en timme bytte jag föreläsning till Oorganisk kemi, men där höll jag på att somna, så sista timmen innan lunch bytte jag tillbaka.
Runt 12:40 mötte jag upp Emma (Puff) på centralen och vi gick för att äta kinabuffé. Det var galet gott och sushi ingick också! ;) Vi tog en sväng förbi H&M och jag hittade min höstjacka! Istället för lila ELLER rutig, så blev det en lila-rutig kappa! Älskar kompromisser.
Jag visade upp mitt rum och tog med Emma på en snabb tur genom WoW innan jag var tvungen att gå till MD-möte och hinna laga mat.
I Draget lekte jag med Anders och Fillan samtidigt som vi alla tre försökte fixa middag. Jag svängde ihop fiskbullar med potatis.
Spexrepet var smått oproduktivt, då en tjej hade varit på Norrtälje marknad och köpt med sig havrebollar åt oss. Sockerchocken var ett faktum. Efter repet körde jag en omgång mustasch-memory med Calle från Dance. 12-12. Vad är oddsen? :)
Trevligt sms:ande på hemvägen med han som får mitt hjärta att hoppa lite snabbare. :P

Dagens låt:
Swingfly - Singing that melody

Inga kommentarer: