lördag, januari 17, 2009

Hur man failar att plugga, men lyckas att må bra ändå

Jag borde ha pluggat, jag vet. Men när Maria sade "Spelkväll hos Anders ikväll?" på lunchen (som jag för övrigt hade i tre timmar p.g.a. bristande pluggmotivation) kunde jag ju inte säga nej. Dessutom hade hon och övriga "pysselgänget" planerat en 18årsfest för Susanna (som fyllde 18 för två år sedan) inför nästa fredag och tagit med mig i beräkningarna. Så gulligt! Jag ska ta med mig glass (men inte ägg) enligt deras lista på vad alla ska ha med sig! :)
Ska ni testa ett skojigt sällskapsspel så rekommenderar jag "Ninja Burger". Lite rollspelsliknande och mycket roligt.
Dags att sova, vakna, plugga, fixa och dra på MD-skifte. Det lär ju bli riktigt kul, med tanke på att jag tycker om alla som kommer att vara där! :D

Inga kommentarer: