måndag, januari 19, 2009

Stroke of luck?

Ibland undrar man ju alltså.
På lunchen berättade jag för Tobbe att de fem första avsnitten av Ally McBeal är nere och att vi kan dra igång när det passar. Han sa: "Jag slutar 17. Köööör ba!"
Dagen gick och en stund innan 17 mötte jag upp honom i Draget. Anders ville hänga på och istället se "The man from earth". Bokat och bestämt. Efter en avslutad omgång Settlers var vi äntligen på väg. Då bestämde sig Cedrik för att haka på. Vi köpte lite blandat på skabben och lagade mat hemma hos mig. Då ringde Björn och ville haka på. Nemas problemas! :D
Vi såg först "The man from earth" och efter en glasspaus och hej då till sjuka Cedrik såg vi Björns tips "Felon". Båda filmerna var häpnadsväckande bra. Så där bra så att man måste låta det sjunka ett bra tag. Jag tyckte i alla fall att det var toppenmysigt att ha killarna på besök. Det gör jag gärna om!

Men nu då... En godnatt-koll på ansiktsboken gav mig ett smått skrämmande meddelande. Jag visste att ett gäng ur ettan ska åka med samma buss som mig, Kalle, Johanna och Emil till SSAB i Oxelösund imorgon. Vad jag INTE visste var att P var en av dem!!! :S God damn. Sist vi sågs pussades vi hej då efter att jag hade sovit hos honom.
Fan. Då måste jag ju vara snygg imorgon. Det är bara att hoppa in i duschen nu då. Nog för att jag och Kalle lär sitta och game:a DS, men ändå... Det kan ju bli kul.

Inga kommentarer: