tisdag, januari 06, 2009

Måndag med bio, öl och sovsällskap

Efter jobbet åkte jag in till city och såg "Allt flyter" med Tobbe, Gustav och Philippa. Bra film! Efteråt gick vi till Treat och drack öl med Björn och Tammy. Mycket spännande. Vid stängningsdags blev det efterfest hos mig. Min sjukt härliga spelande Super Mario-stjärna blev nattens underhållning när pojkarna slog på den och sprang fram och tillbaka som idioter i min korridor.
(Jag och mina fräcka idéer... Hehe! Carro, du måste få höra vad jag gjorde!)
När det konstaterats att pendeln inte längre gick (Eh, duh. Klockan var runt 3.) erbjöd jag sängplats till de som berördes. Tobbe och Tammy fick sova på varsin sida av mig i loftsängen. Natten var varm och ufflig, men lite sömn fick jag ändå. Så ska en måndag se ut! Förutsatt att tisdagen är en ledig dag såklart! ;)