onsdag, januari 14, 2009

Life, or something like it

Anders skickade ett sms och undrade om jag sett en film som han tidigare rekommenderat (The man from earth). Jag skrev "Har inte sett den än. :) ska se den snart! Lever ni? :P" och svaret dök upp som ett mms. Anders har den största fläskläppen någonsin. Åre-dårar. Jag börjar nästan känna mig glad att jag inte kunde hänga med.
Jag ringer upp för att få en förklaring. Anders är full och hade bett Olle att knäcka näsan på honom (och nej, Anders S Nilsson är ingen vanlig människa). Olle hade dock missat och smällt till honom på käken/läppen. Luren räcks över till Tobbe som mest skrattar åt eländet. När Tobbe ska dra på sig långkalsonger får jag prata med Tammy och där snackar vi trasigt. Grabbarna är fulla, trötta och trasiga efter att ha festat sedan i söndags. Tur att de åker hem imorgon, annars skulle det kunna sluta lite för illa.

Inga kommentarer: