torsdag, mars 12, 2009

Humörsvängning

Nyss satt jag och grät som ett litet barn. Imorgon är det dags att säga hej då till K-ing06. Det som bokstavligt talat varit mitt liv under de tre senaste åren. Imorgon har vi redovisning i Kemiteknik 3-projekten. Det är det sista vi gör. Vi som har gjort så mycket tillsammans. Efter lunch ska vi alla åt olika håll.

Jag ska läsa Mekanik och Analys i flera variabler med civil-ettan.
Johanna, Jocke och Stefan ska göra sina exjobb på olika håll.
Emil och Alex ska plocka gamla kurser.
Kalle ska läsa nya kurser.

Hela min värld kommer att bli annorlunda. Jag måste hitta nya rutiner för min vardag. När jag kom hem lyssnade jag på "The show must go on" och grät nästan ögonen ur mig. Fatta hur det kommer att bli imorgon. Som tur var såg Alex mitt "Stanna världen en stund"-meddelande på msn och tryckte på stoppknappen. Jag kom på lite bättre tankar med Fort Minor - Remember the name.

This is 10 % luck,
20 % skill,
15 % concentrated power of will,
5 % pleasure,
50 % pain,
And 100 % reason to remember the name.

Inga kommentarer: