söndag, mars 01, 2009

Två dagar. Tvåtusen händelser.

Farmor fattar eld i kyrkan.
Lilla Malte ville ha min mobil. Jag klandrar honom inte. Den är bäst.
Ann har världens finaste tänder. Och världens snyggaste kläder.
Jag sov middag på soffan i Rimbo. Det är tryggt.
Marcus leker mongo på Konsum och säger "Welcome... to BRATISLAVA!"
Melodifestivalen var en besvikelse. Varför är jag förvånad?
Havregrynsgröt till frukost med Pappa. Precis som förr i tiden.
Sms från Mamma: "Jag saknar dig också gumman! Puss o kram mamma" <3
Sjukt produktiv arbetsdag i skolan (ja, på en söndag) med projektet och mitt Dream Team.

Dagens bästa citat: JAG VET VAD DIN BLOGG SKA HETA! "icanhasjillsandwich"!
Nål! Klockrent. Det var till och med bättre än "Korkade vita män" som låg på förslag förut.

Inga kommentarer: