fredag, juni 11, 2010

Catch up

Det är så mycket sömn i mig!
Efter Krexet fuck-offen satt jag uppe och kollade på Glee, fast jag höll på att somna framför datorn redan vid 22-tiden. När jag till slut gick och lade mig (02:30) sov jag som aldrig förr. Klockan var 14:50 när jag masade mig upp ur sängen. Jag såg säsongsavslutningen på Glee och grät ögonen ur mig. Mamma ringde när det var tio minuter kvar och jag sade med gråten i halsen att jag kunde ringa henne en stund senare. Jag fick ett ryck och gick ut på kvällen, vilket kompenserade för en dag av lättja! ;)
Det kändes rätt skumt att jag var trött runt 23:30 igår (med tanke på att jag bara hade varit vaken i typ nio timmar), men jag bäddade ned mig och sov till... 10:30.

Idag ska jag och Bluffis-gänget åka och hälsa på KOMPIS på deras vecka!

Inga kommentarer: