onsdag, juni 23, 2010

Sommaren i shorts

Jag vet inte om jag har utvecklat någon sorts fuckoff-attityd eller om det är så att jag aldrig har trott att det är något för mig. Shorts, alltså. Men wow. Jag spontanshoppade två par i Västerås och är hur nöjd som helst.

Efter en vistelse i Sandviken hos Farmor gick jag plus. Att hälsa på hos henne är lite som att vara hemma hos mig: Det sitter en massa bilder av folk jag tycker om på väggarna och många av dem är bilder på mig! ;) Vi kollade på gamla bilder från när Pappa var liten. Han var hur söt som helst. På bilden är även min gammelmormor Elsa med.


Tillbaka i Stockholm började mitt liv att se ut som vanligt igen. Jag kom hem runt 14 och städade för första gången på väldigt länge. När middagsunderhållningen failade drog jag till Bergshamra med Tisse för fotbollskväll hos Maria. När matchen var slut drog vi till Fridhemsplan och drack öl tills biljardhaket stängde.

Idag har jag ägnat mig åt solen. 11:30-14:00 åt jag laxsallad och vändstekte mig själv i den bikini som uppenbarligen är för stor numera (Yay!), 14:40-15:50 tog jag en 7 km lång joggingtur och väl tillbaka på rummet fick jag veta att jag hade klarat kursen Molekylär Struktur.

Så vad ska jag göra nu?
Duscha, byta om och ladda för fotbollskväll med Sofia!

Inga kommentarer: