tisdag, september 19, 2006

Alla har vi väl konstiga böjelser?

Bakgrundsfakta:
Tisdag är en av veckans tre spexdagar.
Det finns sex huvudroller och fyra biroller.
Birollerna läses av våra ansvariga MD:are från deras plats på läktaren.
En biroll pratar finlandssvenska. (Jag har redan sagt för mycket!) =/

Let's cut to the chase:
MD-Thomas har sedan starten läst den finlandssvenska birollen. Vi har hittills aldrig övat med de riktiga birollsinnehavarna, så vi har blivit vana med Thomas som just denna roll. "Tjena, tjena!" uttalar han så klart "Sääna, sääna".

Sexigt. Jäääävligt sexigt. Och det är sjukt. Hur fan kan man tända på det!? Jag hoppas att det är för att det är Thomas som säger det, och inte att det är bytningen i allmänhet, för i det senare fallet blir det ju ännu sjukare. Thomas är ju väldigt fin, så jag tror nog att det beror på honom.

Men där sitter jag varenda gång och blir tänd på hans finlandssvenska.

3 kommentarer:

M. Mützell sa...

Hahaha, oj oj oj, finland-svenska hahaha! Precis som :

*Än liten pinnä satt på ätt sträck, han hadde huvudet i en liten säck. Och när han böjde på benen, de håriga benen så bildades ett litet, litet väck*

Coolt. Men sjukt.
Och finland-svenska har väl sin charm, men om det är sexigt... Jaa, det går i sin tur att diskutera ;D;D;D Haha!

Ha det bra! Saknar deii!
Lots of love // M <3<3

M. Mützell sa...

Och by the way, det där var inte att berätta för mycket... DET VAR FÖR LITE!! JAG KRUPPAR UR!!! ;D;D;D HAhahaha! Vill veta vad det skall bli för något ;)

Lots of love // M <3<3

TodiGreen sa...

*mohahahahaaaa* Finnar vettu, det är grejer det? :) ska bli kul att se dig :) vet du, om du har nån lucka nästa vecka ska du och jag handla klänningar! :) saknar dig ;) *kram* love ya!