fredag, september 15, 2006

Tack för att jag slapp kruppa ur

Igår kväll runt 23 fick jag en idé. (Guuuuuuud vilket sopigt rim, by the way!) Jag ville samla ihop "galningarna" och käka på kinarestaurangen i Rimbo. Jenny var upptagen. Carro & Maja hakade på tidigt imorse under en konversation på sms. Marcus kunde "klämma in det" i sitt "upptagna" liv. Jessica var på Gotland.

Summan av kardemumman: Jag, Marcus, Carro och Maja skulle äta middag tillsammans.
Vi satt länge och åt en tre-rättersmiddag, skrattade och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag behövde det. Väldigt mycket. Annars hade jag kruppat ur totalt.

Mina härliga polare. Vad vore livet utan er? Jag kan inte göra annat än hålla med Carro, då hon pratade om fjolliga fjortisar som typ säger:
"Åhhh.. Klara (eller något annat namn), my baby, äääälskar dig! Puzz puzz" eller "Till alla mina underbara vänner: Ni är allt för mig och jag vet inte vart jag skulle ta vägen utan er!"
Men. . . Det är ju så jag känner! Har fjortisarna fattat hur viktiga deras vänner är, eller är det vi som helt plötsligt känner exakt så som de skriver utan att fjortisarna har en aning om vad det innebär?

Det spelar ingen roll. Mina vänner vet vad jag menar.

2 kommentarer:

M. Mützell sa...

Vad skulle vi göra utan dej? Din idé-23 var toppenbra och måste göras om :D Sååå roligt! :D:D

Asså, angående "fjortissituationen". Jag tror personligen på resonemang 2, dom fattar inte vad det innerbär ;)
Men vi fattar.

Massa kärlek // M <3<3

Anonym sa...

"vännen ja älskar dig!! puzzpuzz" haha vettu du får ig att gråta, ja sitter här i skolan å snyftar ja skanar dig så mkt!!

pussokram// CArro