söndag, september 24, 2006

Toppenhelgen

Party
Pontus
Promenad

Det var en kort sammanfattning! ;) Den lite längre versionen lyder som följer:
I fredags var vi på Okå. Pontus tog sig också dit och skakade rumpa med brudarna! :) Jenny och jag somnade runt 4:20.
Morgonen efter slöade jag runt, tog en dusch och ringde upp herrn från gårdagens röj. Vi hade bestämt att vi skulle laga mat och se någon film hemma hos mig. Sagt och gjort. Det blev "Final Fantasy". Jag höll på att somna mot slutet, för tröttheten kom till mig. =P Vi gick ner för att sova, men snackade bort över en timmes potentiell sovtid först! ;) Vi fick i alla fall sova så länge vi ville.
Söndagen var så himla soft! Vi gjorde inte mycket vettigt, för mest störde vi nog mamma & Malin i köket och flummade runt. *vinka vinka* vid 17-bussen. När jag klippt gräsmattan tittade Marcus förbi. Vi åt lite glass och tog en promenad tillsammans.

Nu ska jag kolla lite på film tror jag. Min enda lektion i morgon är mellan 13-15, sen är det spex mellan 18-22! :D

1 kommentar:

M. Mützell sa...

Helgen låter toppen! ;D

Saknar dej!!
Lots of love // M <3<3