söndag, september 10, 2006

Inre monolog

Ni är det värsta jag vet. Ni och ert jävla moralsnack. Ni fattar ju ingenting! Hur kan ni döma utan att veta vad det egentligen handlar om? Ni vet inte alla detaljer. Jag skiter i er och alla förbannade åsikter hit och dit!

Varför ska folk försöka styra ens liv? Har de inget bättre för sig? Ta hand om er själva säger jag! För stunden kanske jag är lite emotionellt laddad, så kom tillbaka när jag inte tycker att världen är upp och ner. Jag fixar inte en massa debatter om rätt och fel just precis nu.

Tårarna rinner ner för kinderna och jag är väldigt trött, så jag borde egentligen sova. Skolan känns inte direkt lockande, men det finns inga alternativ. Eller, jo. Jag skulle kunna ligga kvar i sängen och bara känna mig tom.

Fast man har ju sina stunder så klart. Har jag bara fått gråta/prata en stund, så blir det alltid bättre.

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Darling, prata med mig, jag ska försöka ta bort demonerna *kramar*

Anonym sa...

du kan alltid ringa mig vännen!
"twentyfourseven"

pussokram (L)