fredag, september 22, 2006

Lyckans djup

Livet är härligt. Jag går runt som ett stort leende hela tiden och njuter av varenda sekund! :D

Thomas is the shit (.net, haha!) och inget snack om saken.

Idag har jag spontan-shoppat. Jag gick på bio (!) och såg "På andra sidan häcken" (premiär idag). Inköp: Två linnen från H&M à 49,50kr/st, en top (30kr!!) och en kjol (50kr!) från Indiska, sminkborttagningsmedel, schampoo & balsam (också från H&M).

Men dagens coolaste inköp var ändå skorna. 680kr för ett par enormt snygga stövlar i skinn. =P

Nu blir det party! Jenny och jag kilar strax över till Todi för att förfesta innan vi drar till Okå! ;) Amanda och Sandra hakar på också.

Jag vill ha spex. Mer spex! Nu, NU, NUUU!!! :D *dreglar*

3 kommentarer:

M. Mützell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
M. Mützell sa...

Åhh, det låter som en härlig dag :) Var filmen bra??
Alla kläder inklusive stövlar skall visas för mig ;)

Synd att jag inte får hänga med till okå, men men, snart så ;D

Saknar dej!
MAssa kärlek // M <3<3

Anonym sa...

haha, läste spex utan P. "jag vill ha sex" haha
sitter här i skolan å dör !

pussokram