tisdag, februari 20, 2007

Hej älskling!

Filmjölken tog slut imorse, så jag köpte ny innan jag skulle hem till dig. Jag köpte mjölk också.
Jag tog inte bussen till Roslagstull, utan jag promenerade. På vägen tänkte jag många gånger på att det "kräk-snöade", för det gjorde det verkligen. Kläderna blev varma och svettiga, samtidigt som jag frös jättemycket.
När jag kom hem till dig passade jag på att ta en dusch, nu när jag har balsam hos dig (för det köpte jag också). Kläderna ville jag inte ha på mig, men det fanns något jag visste att jag ville ha. Din morgonrock. Jag listade ut var den fanns gömd och nu sitter jag här, nyduschad och iklädd den mysiga morgonrocken. Dags för lite WoW!
Massa pussar och många kramar //Jill

P.S. Det finns en liten överraskning under ditt tangentbord! ;) D.S.

2 kommentarer:

Svante Hedström sa...

Saknar ord.. Iaf i skrift. Jag blir röd-örd och får ett rejält skrattanfall... Ring mig!

:-¤

TodiGreen sa...

träffas ni över bloggen nu? :P Jill,du får sluta WoW:A nu innan det går riktigt illa :D *mohahahahhaa* just kidding *puss*