torsdag, februari 08, 2007

Telefonsamtal, variant: Skum

Marcus ringde mig för att.. eh, ja jag undrar vad han egentligen ville? Vi hann aldrig så långt i vårt samtal eftersom Ann ringde på min mobil och jag multi-taskade. Ann och mamma var på Konsum och hade glömt inköpslistan. Jag fick rabbla listan punkt för punkt då de gick runt i affären och hämtade dem.

Så där satt jag och pratade med två personer samtidigt. Ann fick höra en massa "onödig" information och skratt. Marcus, å andra sidan, fick utan förvarning olika matvaror instuckna i diskussionerna.
"Så du hör ju att mitt 'problem' ordnade sig! Ägg."
"Och det var så lustigt att ingen av oss tänkte på det. Hamburgerbröd."

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe okej låter som en ganska komisk diskution :D
/a

M. Mützell sa...

Ett av de roligaste telefonsamtalen på FETT länge!!! AGHHH! HAHAHHA!!!

Love yahh! // M