onsdag, februari 14, 2007

Tji fick jag

Jo men visst. De säger att det kan hända alla, men man räknar aldrig in sig själv till "offren". Något så befängt skulle man ju inte nedlåta sig till! I lycklig ovisshet går man omkring och tror att det bara händer andra männsikor, som inte tänkte så värst långt. Det ska mycket till för att vända mig, tänkte jag. Det är liksom inte min grej, helt enkelt. Trodde jag ja!! Uppenbarligen kan det faktiskt drabba vem som helst! Jag gick ju bara in på Åhléns...

Men, ja. Jag har köpt en Paris Hilton-parfym. (Heiress)

4 kommentarer:

Anonym sa...

JILL!!
va faaan?! du sponsrar Paris Hilton?! Buhuuu...
men ja vill lukta...

hörs!

pussorkam

TodiGreen sa...

OMG!!! :D

Anonym sa...

Jag är mållös!
Trode inte det här kunde hända
/ Jane

Anonym sa...

Det betyder att jag kan få den sista slatten CK av dig. Eller hur mellansystern? Tack. Då säger vi det.
Med övertrevliga hälsningar/
Din flippade syster konstnären