onsdag, februari 07, 2007

Tre sekunder tidigare

Det är ju så man blir förbannad.
"Weekly Maintenance, 07/02/2007
This Wednesday there will be a scheduled maintenance. Please note that all European realms will be offline from 05:00 until 11:00, Paris time (CET).
Thank you for your patience and understanding.
Blizzard Europe"
Svante har gått och jag bråkade med WoW ett tag (utan att se meddelandet). Suck. Det var ju därför jag stannade! Annars hade jag ju gjort honom sällskap till skolan. Nu är det för sent.

100% störigt. Jag ville ju så gärna! :(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men det här trode ja alddrig om dej,, oj oj jag är... finns knappt något ord för det. nej ja trodde det inte bara, vill inte säga att det är något negativt men. aa nu ska ja vara tyst tror ja!
/anna

M. Mützell sa...

IRRITERANDE MED GIGANTISKT I!
Say no more

MIss yahh!
Love // M