onsdag, oktober 17, 2007

Bill och Bull

Vad vore livet utan en hel hög goda skratt om dagen? ;)
Johanna i min klass gör varje dag till en fest. Inte nog med att vi avslutar varandras meningar, vi behöver inte ens uttala de saker som vi tänker på många gånger. Man behöver sådant om man ska kunna traggla sig igenom alla sina KTH-timmar.

Men till er som jag inte hinner träffa så ofta:
Carro - Kan vi inte göra den där kakan snart? =)
Marcus - Var är alla popcorn?
Maja - Jag har redan fixat din julklapp!!
Todi - Ska vi inte parta lite snart? ;)
Jenny - Dags att damma av Lara eller Duke, tycker jag!
Pontus - Let's get to business! Star Wars-kväll inom kort!
Alla ni andra - Fortsätt att höra av er då och då. Jag kanske är jävligt disträ, men jag är inte alltid uppbokad! ;)

5 kommentarer:

Caroline sa...

Äpplen är det alltid gott om, om inte så finns det på konsum ;)
hör av dig när du har tid raring!

Pusspusspuss

M. Mützell sa...

POPCORNEN ÄR HÄR!!!
OCH DET ÄR INTE SMÖR!!!
DET ÄR GLASS FÖR FAN!!!

*hysteriskt hoppar runt och skriker i rummet*

RING NÄR DU HAR TID BABE!!!
WOAAAAAAAAA!!!
SAKNAR DEJ!!!

*försvinner i horisonten*

PUSSAAAAAAAAAAAAAAAR!!!

M. Mützell sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
TodiGreen sa...

Jasså det säger du? :D låter bra, då ska vi hitta ett passande datum bara ;)

Ge mig förslag!

*kramar*

Jenny sa...

Det är på högtid att damma av dem. Lara väntar bara på att du och jag sitter här och skriver och dödar "människor". Duke ska vi inte tala om, det var länge sedan sist, grisarna fick möta sitt överhuvud ;p

Puss & kram *Saknar dig*